pyssligapia.blogg.se

En blogg fylld av ord och bilder. Om familjen, om jobb och om allt däremellan.

Onsdagen...

Publicerad 2013-03-21 21:43:00 i Allmänt,

Upptagen, men rolig dag blev det. Först hämtade jag Carinne för en träff på Vuxenskolan. Efter det bunkrade jag upp i affären och sedan till bästa naprapaten för lite "knäckande" behandling. Sedan kom Marlene och hälsade på. Hon och Carro gjorde cake balls samtidigt som vi pysslade lite. Försökte blåsa ägg.. hmrff, det var inte det lättaste. Suck!! Jag lyckades få ihop ett enda ägg!!!!
Och som den amatör jag är så är ovanstående det enda fotot från vårt pysslande! Suck! Ibland blir jag trött på mig själv. Och trött börjar jag bli på den här ihärdiga, obehagliga och ruskigt kalla blåsten! Det ser bedrägligt varmt och fint ut när man bara tittar ut genom fönstret. Brrrr!!!
Jo, på tal om pyssel. Jag har äntligen hittat det jag saknat. Etskräm så man kan etsa fram mönster på t ex dricksglas osv. Test av det får ske först efter helgen i Stockholm.
I eftermiddag hade jag återbesök hos min bästa frisör Sofia på http://kallbergelmberg.se/ Fick en ordentlig borstning, tvättning och huvudmassage. Är så himla nöjd med min frisyr! 
I morgon åker jag och Gabriela(den andra områdesrepresentanten) till Stockholm. Där ska vi träffa andra områdesrepresentanter och jag som är ny hoppas ska lära mig en hel del matnyttigt! Skulle bott hos fina Laila men där har de fått kräksjuka så det tår jag gärna över. Ska bo med Gabriela hos hennes mammai ett jättestort hus. Jag hör av mig under tiden i Sthlm, ifall jag hittar någonstans att ladda datorn på. 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kristina

Publicerad 2013-03-22 15:19:23

oj vad du hinner o orkar. Hoppas du får det trevligt och att du har kvar lite ork på måndag kväll för pysslandet.
Kram till dig

Svar: Japp, det hade jag.. trots att jag inte trodde det!!! Synd bara att du inte orkade pyssla, men jag kände mig glad över att M satt hos dig och pratade!! Kram!
Pia

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-23 22:02:13

Vilken massa kul pyssel, vad sött det blev.

Hoppas du har det bra i Stockholm! :)

Svar: Tack!!! Stockholm blev bra.. Ska sätta mig och skriva ett inlägg på vägen norrut.. Ha en riktigt skön Påskhelg!! Kram!
Pia

Postat av: Hörni

Publicerad 2013-03-23 22:02:49

Det var jag som råkade bli anonym. :)

Svar: Hihi...
Pia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

En 46-årig kvinna. Gift med Anders. Tvillingdöttrar på snart 20 år. Älskar böcker, att dansa, att fotografera, att "pyssla" med allt från scrapbooking till ståltråd.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela