pyssligapia.blogg.se

En blogg fylld av ord och bilder. Om familjen, om jobb och om allt däremellan.

Norrsken...

Publicerad 2013-03-18 19:21:00 i Allmänt,

Det var en magisk kväll igår. Den där explosionen däruppe i rymden måste ha varit kraftig då norrskenet syntes även här i stan. Precis när vi kommer ut så är det både rosa och grönt på himlen! Jag blev så lycklig, för jag har bara sett det gröna förut.
Här nedan min mobilbild. Den är ju "sisådär", men jag trodde inte att det skulle bli något alls, så...
Men Johanna fick en mycket bättre bild med systemkameran, men tyvärr ingen bild med det rosa i.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

En 46-årig kvinna. Gift med Anders. Tvillingdöttrar på snart 20 år. Älskar böcker, att dansa, att fotografera, att "pyssla" med allt från scrapbooking till ståltråd.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela