pyssligapia.blogg.se

En blogg fylld av ord och bilder. Om familjen, om jobb och om allt däremellan.

Födelsedag...

Publicerad 2013-03-07 22:26:00 i Familj,

Ingen big deal, om man säger så, att bli 46!! Men jag blev uppvaktad ändå!
 
En härligt lila Kånken av maken. 
Tjejernas egenhändigt gjorda tårta och tårtbollar. Fick även en minkborste och Zlatan-boken.
Fin tunika av kusin vitamin!
Presentkort på IKSU Spa av Vilma.
Nu är jag jättetrött i ögonen, dags för sängen m a o! Sov sött mina fina därute!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-03-08 06:58:51

Fina presenter till en fin tjej - kan inte bli bättre! Grattis i efterskott!=0))

Svar: Tack!!! :)
Pia

Postat av: Ylva

Publicerad 2013-03-08 19:09:53

Vilken härligt glad lila ryggsäck!

Svar: Eller hur?! :) Jag blev såå glad för den och jäklars vad mycket som får plats i den! :)
Pia

Postat av: Cina

Publicerad 2013-03-10 21:03:19

Åh! Grattis i efterskott! Vilken fin tårta!
Kram!

Svar: Tack!!! Ja, döttrarna gjorde den.. Gillade att den var så "ren", med bara tre rosa rosor!! :) Kram tillbaka!!!
Pia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

En 46-årig kvinna. Gift med Anders. Tvillingdöttrar på snart 20 år. Älskar böcker, att dansa, att fotografera, att "pyssla" med allt från scrapbooking till ståltråd.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela