pyssligapia.blogg.se

En blogg fylld av ord och bilder. Om familjen, om jobb och om allt däremellan.

Men åh...

Publicerad 2012-12-31 00:08:00 i väder,

Nog skulle det varit roligare att få vakna utan värsta huvud/nackvärken och utan att höra smattrande på fönsterbrädan. Att vinkla upp persiennen och se nedanstående, ja det hade jag gärna sluppit!
Nog föredrar jag -30 gr istället för detta skitväder.
 
 
I morgon är det nyårsafton.. eller egentligen idag för klockan är visst 00.01 nu när jag skriver detta :) Vi ska fira med Dan, Anki, Ingrid och Tommy. Det ska bli roligt! Men nu är det dags för skönhetssömn!!
 

Kommentarer

Postat av: Kristina

Publicerad 2013-01-01 13:59:32

Hoppas huvdvärken gett sig o att ni hade det trevligt på nyår. Kram

Svar: Jodå, den gav med sig och vi hade en jättetrevlig kväll.. Sitter nu och totar ihop mitt första inlägg på det nya året! :) Kram!
Pia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

En 46-årig kvinna. Gift med Anders. Tvillingdöttrar på snart 20 år. Älskar böcker, att dansa, att fotografera, att "pyssla" med allt från scrapbooking till ståltråd.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela