pyssligapia.blogg.se

En blogg fylld av ord och bilder. Om familjen, om jobb och om allt däremellan.

Obbola...

Publicerad 2013-05-25 23:18:00 i Allmänt,

Förlåt att jag inte skrivit här på jättelänge. Jag fattar inte hur fort dagarna går.. Snart är maj slut och jag hann inte riktigt med. Dessutom kom sommaren på en och samma dag, kändes det som. Musöronen på björkarna hann knappt visa sig förrän det var fullstora löv på träden.
Idag tog vi en sväng ut till Obbola där Vilma går på seglarkurs. Vi passade på att fotografera i det vackra sommarvädret. 
Här är jag med mina underbara döttrar, Carolina och Johanna!
Fick mig en ny profilbild till facebook! :)
Här är jag med mina bonustjejer, Marlene och Vilma. Härliga personer som jag är otroligt glad över att ha fått lära känna. Och som jag kommer att sakna massor när de i juni åker tillbaka hem igen! :(
Och så alla fina tjejer på en och samma bild
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-26 14:11:49

Så vackra kvinnor och blommor! Dessutom en kanonbild på dig som ska bli profilbild på Fb... ;-)

Svar: Tack fina du!! Jag är faktiskt himla nöjd med alla bilder, även med den på mig. Det sistnämnda tycker jag att jag sällan är.. nöjd med bilder på mig själv alltså! :) Men, ibland så lyckas det! Haha..
Pia

Postat av: Ylva

Publicerad 2013-05-26 14:23:31

Fin profilbild på dig! De andra bilderna är också fina.

Svar: Tack Ylva!!! Det var en härlig dag att vara ute och fota.. Att jag dessutom fick en ny profilbild var ju inte helt fel! :)
Pia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

En 46-årig kvinna. Gift med Anders. Tvillingdöttrar på snart 20 år. Älskar böcker, att dansa, att fotografera, att "pyssla" med allt från scrapbooking till ståltråd.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela