pyssligapia.blogg.se

En blogg fylld av ord och bilder. Om familjen, om jobb och om allt däremellan.

Värk både här och där...

Publicerad 2013-06-10 15:36:00 i Allmänt,

Vaknade sketatidigt i morse av värsta migränen. Kravlade upp och tog en tablett och lade mig igen. När klockan ringde hade jag fortfarande väldigt ont så jag var tvungen att sms:a jobbet att jag inte skulle komma. Orsaken till huvudvärken var nog både det månatliga och att nacken är stel som tusan. Trodde jag.
 
Men sedan dök nästa migränorsak upp - åska med tillhörande hagel. Okej, då förstår jag huvudvärken ännu bättre. Mitt huvud är rätt bra på att förutspå just åska. Tänk om man kunde göra någon nytta med den infon! :)
Jag förstår att tjejerna på bilden härovan skrek högt när haglen träffade deras huvuden. Ordentliga små isrundlar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

En 46-årig kvinna. Gift med Anders. Tvillingdöttrar på snart 20 år. Älskar böcker, att dansa, att fotografera, att "pyssla" med allt från scrapbooking till ståltråd.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela