pyssligapia.blogg.se

En blogg fylld av ord och bilder. Om familjen, om jobb och om allt däremellan.

Tålamod...

Publicerad 2013-07-29 10:13:23 i Allmänt,

Jag verkar ha en hel del läsare som har ett enormt tålamod med mig och det är jag otroligt tacksam över! Jag har ju varit rent usel på att uppdatera här. Mycket kan förklaras av att jag delar min dator med dottern. Carolina slutade ju skolan och fick därmed lämna in sin dator. Inget som var värt att köpa ut. Så fort hon börjar få in pengar så ska hon köpa en ny dator. De flesta som jobbar grafiskt använder visst Mac, men den kostar tyvärr många pengar! :(
 
Sedan finns en förklaring till att vi rest mycket = segt internet! Och så har det fina vädret gjort att jag fokuserat på annat än datorn. Men jag lovar sätta mig ner, denna sista semestervecka, och författa ihop ett inlägg om sommaren. En sommar som bestått av både glädje och sorg. Umgänge med människor jag älskar. Och saknar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

En 46-årig kvinna. Gift med Anders. Tvillingdöttrar på snart 20 år. Älskar böcker, att dansa, att fotografera, att "pyssla" med allt från scrapbooking till ståltråd.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela