pyssligapia.blogg.se

En blogg fylld av ord och bilder. Om familjen, om jobb och om allt däremellan.

Jobba, jobba, jobba...

Publicerad 2013-01-08 21:58:00 i Arbete,

Efter julledigheten har jag tillbringat mycket tid på jobbet. Jag har stannat över några kvällar. Men det har varit toppen, att kunna jobba undan en massa. Och nu har jag fått mitt nya skrivbord och inläggsskivor i disken. Skivorna var vinröda förut, nu är de silvergrå. Snyggt! Jag gillar mitt kontor mer och mer för varje dag! :)
Jag har fyra arbetsplatser i mitt rum! En plats där jag sitter och tar emot besök, en där jag sitter och "pratar" i text/bildtelefon, en plats där jag stå och bl a gör fakturor och ett vanligt skrivbord där jag sitter och gör bl a alla frilanstolkräkningar. Och nu är det bara finliret som saknas - blommor, tavlor, gardiner..
 
Och nu går vi mot ljusare tider!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

En 46-årig kvinna. Gift med Anders. Tvillingdöttrar på snart 20 år. Älskar böcker, att dansa, att fotografera, att "pyssla" med allt från scrapbooking till ståltråd.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela