pyssligapia.blogg.se

En blogg fylld av ord och bilder. Om familjen, om jobb och om allt däremellan.

Central Park...

Publicerad 2013-01-27 19:47:00 i Familj,

Gick igenom mina bilder på datorn och då hittade jag en bild som jag fotat från datorn när jag kämpade med SVT play i julas. Det var nämligen Annica som via Facebook sa att hon kollat på ett program på tv och där sett någon som visst liknade mig. Hon undrade om jag händelsevis varit i New York i juni. Om inte, ja då var personen ruggigt lik mig! :)
 
Så jag var ju tvungen att gå in och titta. Var ju hemma hos mamma i byn och höll på att bli tokig för det tog en hel evighet att ladda upp filmen, men till slut gick det.. Intressant dokumentär.. Och så plötsligt... fick jag syn på Carolina.. och sen Johanna... och sen mig själv och Anders!! :)
 
Kommer så väl ihåg det här tillfället. Vi strosade omkring i Central Park och plötsligt hörde vi tjejen i vitt sjunga så vi gick dit för att lyssna! Att det var Anna Bergendahl visste vi ju inte. Inte heller visste vi att vi skulle bli med i en dokumentär om hur det gått för henne, efter melodifestivalen! 
 
Det är ju faktiskt ganska coolt att vi råkade vara där just då. Vad är oddsen för det egentligen??? :D
 
 

Kommentarer

Postat av: marremorr

Publicerad 2013-01-27 21:59:20

Ja! Det är verkligen råcoolt!! Kul att Annica uppmärksammade er! Kram!

Svar: Jaaa.. först fattade jag inte hur hon kunde ha sett mig i det myller av människor som var i Central Park, men när jag såg filmen så insåg jag att vi var kanske 9-10 personer som stod still och lyssnade. Det var inte svårt att se oss! Haha!
Pia

Postat av: Hörni

Publicerad 2013-01-28 10:22:04

Hahaha, det är ju hur coolt som helst!

Svar: Ja, när man tänker vilka odds det var så... Verkligen tufft! :)
Pia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

En 46-årig kvinna. Gift med Anders. Tvillingdöttrar på snart 20 år. Älskar böcker, att dansa, att fotografera, att "pyssla" med allt från scrapbooking till ståltråd.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela