pyssligapia.blogg.se

En blogg fylld av ord och bilder. Om familjen, om jobb och om allt däremellan.

Som ett brev på posten...

Publicerad 2013-04-11 13:49:00 i Allmänt,

Ignorerade att det "lovats" snö till helgen och gjorde vårfint i köket istället! Gillade mönstret helskarpt.
Idag var det roligt att hämta posten ute i hallen. Inte bara reklam och räkningar utan två vanliga brev. Ett var postat i Sverige och innehöll en bröllopsinbjudan. I oktober gifter sig brorsonen Mattias med sin Hanna <3
Det andra brevet var postat i Columbus, Ohio. 
Det innehöll en inbjudan till Abbies babyshower! :D Tyvärr kan vi inte komma till den, för... tusan också.. vi är ju i London då! Haha, som om vi skulle haft råd att åka till USA oavsett.... ;) Men nog hade det varit roligt!
Jag måste bara lägga in en bild på Ove. Hur söt är han inte när han ligger så där med sina bakben? :)
Nu ska jag åka iväg till Röda Korset för att lämna in grejer som vi inte behöver. Ta hand om er, vänner!

Kommentarer

Postat av: Anna Huang

Publicerad 2013-04-11 15:03:34

ni ska till london?!!!!

Svar: Jo, vi åker till London 7 maj och kommer hem 13 maj. Det är jag och tjejerna, Agge och hennes dotter Clara. Det ska bli spännande och kul! Kram vännen!
Pia

Postat av: Mia

Publicerad 2013-04-13 09:18:25

Härliga gardiner och härlig matplats. Sitter du där, njuter ditt morgonkaffe och reflekterar över dagens utmaningar... :-)

Önskar dig en fin helg!

Svar: Tack! Ja, jag sitter där men njuter inte av något kaffe. Jag har druckit kaffe typ två gånger i mitt liv, det var första och sista gången! :)
Pia

Postat av: Anna Huang

Publicerad 2013-04-15 05:40:14

spännande! har det så kul! ta många foton!

Svar: Ja, vi längtar!!! Vi ska ta massor av foton.. Kram!!!!
Pia

Postat av: Ama de casa

Publicerad 2013-04-19 14:57:50

Riktigt fina gardiner och Ove är ju supersöt!
:-)

Svar: Tack!!!! Ja visst var han gullig!! :D
Pia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

En 46-årig kvinna. Gift med Anders. Tvillingdöttrar på snart 20 år. Älskar böcker, att dansa, att fotografera, att "pyssla" med allt från scrapbooking till ståltråd.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela